Klacht: Het weigeren van nieuws door Koen Voskuil

op 10 juli 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Op 16 April had ik een boekpresentatie van het boek Weggejorist ,waar als gast sprekers waren Yvonne Keuls , Adele van de Plas en Frides. zie uitzending ervan ( https://www.youtube.com/watch?v=N4DRlQ8LrGE )
Wat ik in mijn boek aantoont is dat er wel degelijk Kinder porno zaken waren in de jaren 80 / 90 . Daarin bewijs ik uit de eerste hand dat zaken die ik oprolde of aan de kaak stelde door de OM / Justitie werden geseponeerd. Wat het helemaal erg maakt is dat het o.a om een band gaat die verstuurd is door Jaap Hoek ( zeden politie Amsterdam ) van Karel Maasdam . Beide zijn betrokken bij de Joris Demmink processen ? Hoe en waarom justitie de zaken seponeerde ondanks harde bewijzen is ongelofelijk. Daarnaast staan er in het boek nog meer schokkende zaken over Justitie tegen mij. Aangezien mijn verhaal (nogmaals uit eerste hand ! ) bewijst dat er netwerken waren had door publicatie ( en geen wraak gevoelens van Koen Voskuil naar mij toe ) allang opgelost kunnen worden. Ik en vele mensen maken hier zich enorm kwaad over ! Ik heb Koen 6 punten met belangrijke punten en bewijzen toegezonden maar hij doet net of ie het boek had gelezen maar hij blijft steken in mijn verhaal die ik al 17 keer op tv had verteld over misbruik door een directeur van de Kinderbescherming ( waar ik overigens met een eenzijdig afkoopregeling ben afgekocht ) Dat staat los van de kinder porno netwerken die ik aan de kaak stelde !
Zo rolde ik een keer met verborgen camera kinderporno op en die werd geseponeerd maar er tegenover staat een verklaring van een bekende arts en 6 onafhankelijke kinder artsen die zeggen het gaat om kinderen van 11.12,13 jaar oud ! Volgens Koen is dat geen nieuws. Ook mijn aangifte tegen Jaap Hoek , Demmink en Beks ( die op zeer vreemde zaken werd afgehandeld en zeker niet goed is behandeld ( ook daar toon ik bewijs van hoe ze die zaak probeerde in de doofpot te douwen en toon ik in het boek ) is volgens Koen Voskuil geen nieuws ! Overigens heeft Koen me een keer tien euro overgemaakt (ook daarvan heb ik bewijs ) om bij de AIVD info op te vragen of er een onderzoek is gepleegd naar mij en toen dat waar bleek te zijn was dat weer geen nieuws volgens Koen, maar ook dat ik eenzijdig erkend afgekocht bent is geen nieuws. Maar ook hoe de regie rechter die over de zaak Demmink gaat reageert als ik me bij haar aanmeld , dat is nieuws !

Als ik via een interview deze 6 punten onder de aandacht kan brengen in de landelijke pers. Maar dan wil ik niet door Koen Voskuil of Criss Klomp geinterview worden. Beide waren op de hoogte van mijn boek en besloten op eigen houtje er niks me te doen. Je kan je afvragen of er niet meer mensen schuldig zijn aan de doofpot praktijken door geen melding te maken van harde bewijzen. U kunt me bellen op .......... . Op mijn you tube kanaal onder mijn naam ziet u meer tv optredens , ook die van kinderporno zaken. MVG Robert van de Luitgaarden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snakeman