Klacht: Het weigeren van mijn entree

op 10 oktober 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ben zondagavond jl naar Holland Casino in scheveningen geweest.
Bij aankomst werd mijn entree geweigerd op basis van mijn outfit.
De dame genaamd;Demi vond mijn lange broek eruit zien als een trainingsbroek.
Daarbij meldde ik haar dat het niet zo was en haalde er een andere collega erbij genaamd ;Ingrid die had eerst haar twijfels doordat ik haar overtuigde dat ik veel vaker deze pantalon droeg bij een bezoek aan Holland Casino en dat mijn broek een ritssluiting en knoopsluitingheeft en mijn stof tricot en van het merk Rituals is
Heb getuige dat mijn outfit vaker naar u heb aangehad zonder problemen kon ik naar binnen

Heb reiskosten gemaakt vond de afhandeling niet correct en ook respectloos,werd nog even een drankje aangeboden voor mijn doen om hun eigen gevoel dat ze toch nog iets hebben gedaan voor mij .
Deze heb ik geweigerd omdat ik totaal het nut van deze hele geschiedenis,een zielige vertoning vond.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:45 geantwoord

Heeft op 14 oktober 2016 om 15:01 geantwoord

Heb u vermeld dat ik de pantalon reeds vaker tijdens mijn bezoek heb gedragen en kon zo doorlopen
Heb geheel aan uw kledingadvies voldaan dus geen sport broek gedragen anders zou eerdere toegangweigering hebben plaats gevonden
Was ook nog met derden heen gegaan vanwege mijn verjaardag.

Bericht van Holland Casino

1 maand geleden - Geachte mevrouw Dalh-Hoven, Graag willen wij u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek met de Manager on Duty in Holland Casino Scheveningen. Op het moment dat u bij de receptie vraagt naar de manager on Duty, zal de receptie deze bellen en u ophalen.

Alle klachten die gemeld zijn door rfdalh@kpnmail.nl