Klacht: het onhandige optreden van kpn

op 27 januari 2014 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

begin dec 2013 was ik in het bezit van 2 digitenne abonnementen daar van heb ik er op 5 dec 1 op gezegd. en alles werd goed geregeld werd mijn verteld. alleen de praktijk bleek anders want de factuur kwam in dec en moest op eens voor 3 tuners betalen i.p.v. van 1. ik direct contact op genomen en hun erkende fout te zijn en alles zou de volgende maand geregeld worden. maar helaas de maand jan 2014 moest ik voor twee tuners betalen in plaats van 1 en mijn geld was niet verrekend van de maand dec. na een uur aan de lijn gezeten te hebben kwamen hun met de oplossing alles zou ik feb geregeld gaan worden. Maar daar ging ik niet mee akkoord dat ik nu al twee maanden op mijn geld zit te wachten en het vertrouwen heb ik niet. uit eindelijk mijn bank op gebeld en de automatische machtiging terug getrokken. Wat op dit moment krijg ik meer geld dan een maand abonnement kost.

dat mijn geld direct terug komt en dat we verder gaan met 1 abonnement

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dirk987