Klacht: Het niet willen meewerken aan het omruilen van een Gardena bladhark

op 04 augustus 2016 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 september 2014 heb ik o.a. een bladhark van Gardena gekocht bij Welkoop in Winschoten. Op de bladhark is door Gardena een garantie gegeven van 25 jaar. Echter afgelopen week bij het opruimen van snoeiafval in mijn tuin, viel de bladhark uitelkaar. Ik kreeg de hark met geen mogelijkheid weer in elkaar. De volgende dag ben ik met de hark teruggegaan naar Welkoop. Daar werd mij geadviseerd contact op te nemen met Gardena, omdat Gardena bladharken niet meer in het assortiment zaten. Gardena gebeld, Een medewerkster vertelde mij dat ik naar Intratuin kon gaan om de bladhark in te ruilen voor een nieuw exemplaar. Daar werd mij echter verteld dat zij dit niet konden doen, omdat zij dan problemen zouden krijgen met de voorraadbeheer. Ik had n.l. een kassabon van Welkoop en niet van Intratuin. Zelfs de cheffin was niet te overtuigen dat het Intratuin niets zo kosten en dat je als vaste klant mag verwachten dat een bepaalde service wordt verleend. Ik ben daarna teruggegaan naar Welkoop, die voor een plezierige oplossing hebben gezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als Intratuin Winschoten op z'n minst zijn of haar excuses aanbied

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fengels