Klacht: Het niet naar tevredenheid functioneren van de GSM Samsung J3 mee besteld bij verlengen contract 13-07-2017.

op 07 juli 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

L.S.
Aanvang maart het telefoon contract verlengt bij de firma Telfort, tevens een ander toestel uitgezocht. Samsung Galaxy J3 2016. De ingangs datum van het contract staat op 13-07-2017, zoals u leest hebben wij gebruik gemaakt van de mogelijkheid om 3 maanden voor verlengen gebruik te maken van eventuele aanbiedingen van een ander toestel.
De keuze is dus gevallen op voornoemd toestel.
De klacht betreft, het toestel zelf, welke met het contract mee is besteld, deze functioneerd niet naar tevredenheid. Regelmatig komt er een melding in het scherm Systeem geheugen vol.
Het vreemde is nu dat het corntract officieel ingaat op 13-07-2017, en bij telefonisch contact ( heden 07-07-2017) met Telfort wij op een zeer onbeleefde manier werden afgescheept lees afgewimpeld zijn door dhr Richard Gulden, wat voor ons als onacceptabel voorkwam.
Het verzoek van onze zijde richting Telford is/was een oplossing om in den minne een ruil voor te stellen met een beter toestel, eventueel met bijbetaling.
Door het “drammerige ” gedrag en het ten zeerste onbeleefd te woord staan van bovengenoemde heer, was dit niet mogelijk om te bespreken.
Hij bleef maar door gaan met de melding dat de wettelijke 2 weken verstreken was en er geen oplossing mogelijk is.( de datum van de brief maart JL )
Vreemd te ervaren, omdat het contract pas op 13-07 2017 ingaat en wij eigenlijk, nog geen gebruik hebben gemaakt van het toestel.
Het komt bij ons nu zo over dat we als zijnde Consument een product hebben gekocht, en deze vervolgens niet kunnen gebruiken omdat deze niet goed functioneert.
Zien het gekscherend als een auto gekocht maar niet te gebruiken 2 jaar lang want dan kunnen we pas weer verlengen.
Het lijkt ons misschien handig om telefonisch contact met ons op te nemen, anders wordt dit een heel lang verhaal.
Dank voor uw begrip.

We zouden tevreden zijn met een aanbieding om het toestel te ruilen.
We voelen ons nu onterecht behandeld, omdat het contract nog moet ingaan. Ook daar kunnen we niet vanaf.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aaltje Frank