Klacht: het niet na komen van het retour beleid

op 05 juli 2017 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Ik heb op 10 of 11 maart 2017 ik een gratis proefpakket van Garcinia Cambogia besteld (via een reclame op mijn tablet) en kreeg deze na 1 dag al binnen. Ik besloot om deze toch maar niet te proberen en stuurde het pakje retour op 14 maart terug, er zat een retourbon op het pakket. 3 maanden hoor ik niets van ze, ik nam aan het alles zo goed was, maar nu wordt ik lastig gevallen met een 2de aanmaning, ( 1ste aanmaning niet eens ontvangen) dat ik die 7,50 moet betalen plus een boete van 40 euro. Als ik deze niet betaald binnen 7 dagen komt er nogmaals een boete op van 120 euro. Het telf nummer klopt niet, ik heb via de email gereageerd,maar ze laten niets horen. Ik betaal het bedrag niet aangezien ik geen gebruik heb gemaakt van het pakket en deze ongeopend binnen 14 dagen terug heb verzonden naar de afzender.

Garciniacambogiabio CONTACT CENTER NEDERLAND

Zandheuvel 52B | 4901 HW Oosterhout | + 31 85 888 07 74

Ik geef hieronder weer wat hun retourbeleid is.

Retour beleid

Probeer Garciniacambogiabio actie: Het Garciniacambogiabio probeer pakket contains 60 capsules Garciniacambogiabio die u risicoloos mag proberen.

Na ontvangst Heeft u 14 dagen de Tijd om te besluiten of u Het product wilt houden. Zijn de 14 dagen voorbij, dan is de vendre gesloten en Definitief. Wenst u Geen gebruik te maken van Het product, dan Kunt u het restant Binnen 14 dagen na ontvangst Retourneren aan onderstaand retoursadres. Wanneer u DAT doet dan hoeft u Niets te betalen Voor Het product, Enkel de retourskosten Voor Het terugzenden Komen voor Uw Rekening.

Sorry voor de taalfouten, maar zo staat het in het beleid.

Dat ze het retourbeleid hanteren en mij niet meer lastig vallen met hun dreigementen over betalen en hun boetes.
Ik wil geen last meer van hun hebben

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garcinia Cambogia support

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garcinia Cambogia support nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lady-love