Klacht: Het NIET leveren van mijn pakket en dit al 2 weken lang ondanks diverse gemaakte afspraken met dit bedrijf.

op 13 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit bedrijf maakt mij al dik 2 weken lang wijs dat mijn pakket wordt afgeleverd op een bepaalde dag met een genoemde tijd.
Al deze afspraken worden door hen kort voor de afspraak geannuleerd met als reden “Sorteerfout”.
Ze zouden al 5 keer langs zijn geweest, maar 5 keer niks.

HELP hoe kom ik aan mijn pakket?

Als ik mijn pakket heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht tootsie56

4 maanden geleden - Update 15 juni 2017 Ik kreeg vandaag een mailtje van Klacht.nl dat Dynalogic mijn klacht NIET in behandeling neemt! p.s. is ook geen beginnen aan gezien de hoeveelheid aan klachten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:33 geantwoord

Geachte dhr., mevr. de Vries,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat u dat bericht heeft gekregen! Daar hebben wij nog nooit eerder van gehoord, wij nemen iedere klacht in behandeling. Natuurlijk onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. We zien inderdaad dat ook u last heeft gehad van de sorteerfouten in deze periode. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic