Klacht: het niet leveren van een tijdschrift

op 23 september 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tweetal maanden geabonneerd en al 2x geen Libelle ontvangen.
Een aantal weken geleden een eerste keer geen libelle in de bus, wat we nog konden aanzien als een uitzondering. Deze week opnieuw geen libelle in de brievenbus.

Gewenste Oplossing:

Simpel, elke week een libelle in mijn brievenbus, conform mijn abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 27 maart 2018 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Nuytemans,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groeten,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door gerrit.vandermast@telenet.be