Klacht: het niet bezorgen van mijn post

op 10 oktober 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn post wordt niet bezorgd in mijn brievenbus heb ik al rond de 9 keer gebeld elkekeer sorry voor het ongemak zal niet meer gebeuren word op een avond nog gebeld de persoon neemt het hoogop en waarom ook de postbode niet naar beneden de hond van de buren loop los de postbode zegt dan komt ik niet maar ik heb niets met die hond te maken laat sandd laat sandd zeld contact opnemen met de eigenaars van de hond ze weten van wie het is moeten wij daar dan voor opdraaien nu nog steeeds na meer dan eeen jaar klachen je kan toch niet zomaar geen post meer bezorgen voor een hondje die daar loop hoop dat jullie er nu weer iets aan gaan doen heb nu al de 3 aanmaningen liggen hier bedankt sandd

ik ben tevreden als ik mijn post of de buren die gewoon krijgen waar het hoort en als er iets is bij een bewoner moet sandd dat gewoon aan die gene aanspreken dat de postbode niet zijn werk kan doen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:36 geantwoord

Heeft op 19 maart 2017 om 16:20 geantwoord

nee nog steeds niet opgelost mijn probleem met de post is nu 19-3-17 nog steeds de zelfde problemen wat gaan weer hier aan doen post sandd is nog niks gebeurt maar sandd zegt het is op gelost en dat is niet zo

Reactie van de melder van de klacht voel me een zeurpiet

1 week geleden - sandd lost het probleem op met de post bezorgen wordt er erg moe van het elke keer bellen u weet wat het is dus neem actie krijg en niet elke keer de post in andere brieven bussen doen of niet bezorgen sandd jullie weten wat de oorzaak is doe jullie ding en handelt het af zijn nu al 7 maanden verder

Alle klachten die gemeld zijn door voel me een zeurpiet
x