Klacht: het niet bezorgen van mijn post

op 10 oktober 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn post wordt niet bezorgd in mijn brievenbus heb ik al rond de 9 keer gebeld elkekeer sorry voor het ongemak zal niet meer gebeuren word op een avond nog gebeld de persoon neemt het hoogop en waarom ook de postbode niet naar beneden de hond van de buren loop los de postbode zegt dan komt ik niet maar ik heb niets met die hond te maken laat sandd laat sandd zeld contact opnemen met de eigenaars van de hond ze weten van wie het is moeten wij daar dan voor opdraaien nu nog steeeds na meer dan eeen jaar klachen je kan toch niet zomaar geen post meer bezorgen voor een hondje die daar loop hoop dat jullie er nu weer iets aan gaan doen heb nu al de 3 aanmaningen liggen hier bedankt sandd

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik mijn post of de buren die gewoon krijgen waar het hoort en als er iets is bij een bewoner moet sandd dat gewoon aan die gene aanspreken dat de postbode niet zijn werk kan doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door voel me een zeurpiet