Klacht: het niet aannemen van een kadobon

op 26 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatst was ik bij de mac Donalds in meerkerk en wilde betalen met een €15,- cadeaubon van boncadeau uitgegeven door het postkantoor.
Het logo van de mac Donalds is op het boncadeau afgebeeld en heeft geen geldigheids- datum.
Tot mijn grote verbazing wilde ze deze bon niet aannemen als betaalmiddel.
De manager liet zich niet zien!!!! en ik moest op een andere manier afrekenen.
ik kom al jaren bij deze vestiging in meerkerk en voelde me erg beetgenomen. ook zetten ze mij daarmee voor schut tegenover andere klanten die daar stonden te wachten.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ze gewoon een rechtsgeldig betaalmiddel aannemen van hun klanten. en mij schadeloos stellen voor de bestelling die ik heb gedaan bij hun aan de balie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teleurgesteld......