Klacht: Het moeten betalen voor adviseur van 120 euro.

op 07 juni 2016 over Yarden in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag werden wij gebeld door een medewerker van Yarden,wij hadden n.l gevraagd, of er iemand bij ons thuis
kon komen om eens te kijken of wij nog wel hoog genoeg
verzekerd zijn,tot onze stomme verbazing werd er gezegd,
dat we dat wel moesten betalen, en dat nog wel voor een bedrag van 120 euro,wij vinden dit schandalig.
Wij zijn n.l al sinds mei 1996 aangesloten bij Yarden en
daarvoor bij BVIJ (overgenomen door Yarden).

Gewenste Oplossing:

Hoe kunnen wij hier nu tevreden over zijn ?.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yarden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yarden

Heeft op 09 juni 2016 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Jedekader

11 maanden geleden - Klacht is nog niet opgelost. Men heeft geprobeerd mij te bellen. Wij waren niet thuis i.v.m. een crematie via Yarden in Haarlem. Nu werd door Yarden gevraagd om terug te bellen via o800-1292. Dit wordt op 10/6 gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Jedekader