Klacht: Het leveren van kussens + kussenslopen is erg moeilijk.

op 18 december 2012 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb iets meer als een maand geleden een bestelling geplaatst bij Neckermann. Het betreft hier 2x 2 kussenslopen en 2x 2 kussenvullingen. Op het moment van bestellen zijn beide producten direct leverbaar, volgende dag in huis.

Ik kies bij betaling voor “Acceptgiro”.

Na 1,5 week krijg ik een brief thuis dat de acceptgiro vooraf betaald moet worden, hiervan snap ik de reden al niet geheel, maar ala. Ik betaal de acceptgiro.

Na weer een week wachten, is de status bij ‘mijn neckermann’ nog steeds niet aangepast. En ik mail de klantenservice.

Nu, meer als een maand en 10 mails verder, zijn mijn producten nog steeds niet geleverd en is er van 1 product nog geheel niet duidelijk wanneer er hier weer voorraad van beschikbaar is.

“Vriendelijk vragen wij u even af te wachten.”

Daarnaast wil ik een datum hebben dat het geleverd wordt of een datum van terugstorten van het geld voor de kussenvullingen of een concrete oplossing van de levering van een soortgelijk product.

Daarnaast verwacht ik een tegemoetkoming van de leed die jullie veroorzaken.

Reactie van de melder van de klacht Bergse

6 jaren geleden - Bij de klantenservice wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en wordt er duidelijk geen oplossing aangeboden als: “Vriendelijk vragen wij u even af te wachten.” Moet natuurlijk zijn: Bij de klantenservice wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en wordt er duidelijk geen oplossing aangeboden maar wordt er gezegd: “Vriendelijk vragen wij u even af te wachten.”

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Bergse

6 jaren geleden - Dit zijn toch geniale reacties? Ik maak me gewoon steeds kwader. "Beste mevrouw ********, Wij hebben uw melding aan de betreffende afdeling doorgegeven. Met vriendelijke groet, Customer Service neckermann.com | Handelspoort 1 | 4538 BN Terneuzen | Nederland"

Reactie van de melder van de klacht Bergse

6 jaren geleden - De oplossing van neckermann, zonder overleg mijn bestelling annuleren. Wat een puike winkel! Hoera.. Dat had ik zelf ook gewoon kunnen doen he... -------------------- Naar aanleiding van uw melding op Klacht.nl over de levering van de kussens heb ik geprobeerd u te bellen, dat is helaas niet gelukt daarom stuur ik u deze mail. U geeft aan dat u als gewenste oplossing een leverdatum voor de kussens wil doorkrijgen, u wilt dat uw betaling wordt teruggestort of u wilt een alternatief artikel ontvangen. Ik heb navraag naar de levertijd gedaan bij onze inkoper en bij de leverancier maar tot mijn spijt moet ik u melden dat zowel de kussenvullingen als de kussenslopen niet uit voorraad leverbaar zijn. Er is niet bekend wanneer er weer nieuwe voorraad wordt verwacht. Ook heb ik voor u gekeken of er een alternatief artikel beschikbaar is. Jammergenoeg is er geen goedgelijkend alternatief dat snel leverbaar is. Ik kon daarom niets anders doen dan uw bestelling annuleren. De betaling die u heeft gedaan wordt teruggestort op uw rekening. Het zal vanwege de komende feestdagen iets langer duren voordat het geld op uw rekening staat. Als tegemoetkoming voor het ongemak is er een kortingscheque van 10 euro naar u opgestuurd. Deze ontvangt u binnen enkele dagen via PostNL. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Roosmarie

Bericht van neckermann.com

6 jaren geleden - Beste mevrouw Bergse, We hebben je per e-mail geïnformeerd. Deze e-mail heb je inmiddels ook geplaatst op dit forum. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent en vind het jammer dat we geen positiever bericht konden geven. Groeten, Françoise Webcare, neckermann.com

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 21 december 2012 om 13:52 geantwoord

Omdat er nog geen duidelijkheid gegeven kon worden over de levertermijn is (zoals aangegeven wordt bij de 'gewenste oplossing') het reeds betaalde bedrag teruggestort op de rekening en de geplaatste bestelling geannuleerd.
Ook hebben wij gezorgd voor een tegemoetkoming in de vorm van een tegoedbon.

Reactie van de melder van de klacht Bergse

6 jaren geleden - Hallo Roosmarie, Als u zou kunnen lezen en opsommen zou u lezen dat het volgende er stond: Het in ieder geval leveren van mijn kussenslopen, waarover navraag gedaan zou zijn bij de fabrikant. Daarnaast (Dit betekend, OOK, of EN) wil ik een datum hebben dat het geleverd wordt of een datum van terugstorten van het geld voor de kussenvullingen of een concrete oplossing van de levering van een soortgelijk product. Daarnaast verwacht ik een tegemoetkoming van de leed die jullie veroorzaken. De tegemoetkoming van 10 euro korting is een flut aanbieding aangezien er geen haar op mijn hoofd is die erover denkt ooit nog een bestelling te plaatsen. Het 'contacteren' van mij zou gedaan zijn, maar vraag me af op welk nummer, want ik heb nooit een nummer geleverd aan jullie en ook zeker geen gemiste gesprekken. Ik ga er vanuit dat jullie na meer dan een maand genoeg rente over mijn geld hebben getrokken om weer een andere persoon op te lichten. dus feestdagen of niet, ik ga er derhalve maar vanuit dta het volledige bedrag van mijn bestelling vandaag door uw financiele afdeling gestort wordt op de betreffende rekening. Geen bullshit over feestdagen. Daarnaast wens ik geen producten van u meer te ontvangen, helaas kan ik niet op de website controleren of de gehele bestelling geannuleerd is, maar ik hoop dat jullie eindelijk iets goeds gedaan hebben. ik wil jullie ook danken voor het totaal plezier dat ik zal hebben bij het ooit nog horen van het woord Neckermann.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bergse