Klacht: Het kostenplaatje

op 08 oktober 2013 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Mevrouw, Mijnheer,

De titel geeft aan dat we geen onnodige kosten moeten maken.
Ik stond verbaast wat mij over kwam.
Ik had een afspraak gemaakt op maandag 30 september over de intercom.Inmiddels kreeg ik ook problemen met de WC.
Ik melde dit voor maandag 30 september zodat de monteur gelijk twee problemen kon afhandelen .
Volgens die dame kon dat niet omdat voor elk probleem een eigen monteur werd ingeschakeld.
Bij het eerste probleem liet ik de monteur het tweede probleem zien en wist en zag hoe dit opgelost kon worden.
Maar geen opdracht en dan gaat het niet.
Na een week op maandag 7 oktober kwam tot mij verbazing
de zelfde persoon.
De vraag ik nu gaat stellen in deze moeilijke tijd:
Moet elk jaar de huren verhoogt omdat Mitros zo omspringt
met de financiën.
Dit moest ik even kwijt.
Hoogachtent,
T.Klarenbeek
Prinsessenweg 8
3433 AG Nieuwegein.
opatheo@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Het horen wat u hiervan zelf vind.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mitros een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mitros

Heeft op 18 juli 2016 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer, mevrouw,

U heeft geruime tijd geleden een klacht ingediend bij klacht.nl. Ik zie dat uw klacht nog open staat. Ik neem aan dat deze klacht inmiddels wel is afgehandeld, of dat u hier na uw melding een reactie op heeft gehad.
Is het mogelijk om uw klacht te sluiten? U kunt dan zelf aangeven dat uw klacht is opgelost.
Hartelijk dank hiervoor.

Met vriendelijke groet,
MITROS

Elise Pepels
Klachtencoördinator

Alle klachten die gemeld zijn door opatheothuis