Klacht: het is niet mogelijk een verhuizing door te geven.

op 01 februari 2014 over Ditzo in de categorie Verzekering

Ditzo heeft het onmogelijk gemaakt om autoverzekeringen mee te verhuizen. Dat wil zeggen dat je je verzekering moet opzeggen en tegen slechtere voorwaarden opnieuw moet afsluiten. Daarom werd de toegang tot het portal afgesloten. Toen ik eind vorig jaar een verzekering afsloot werd mij hierop niet gewezen. Terug bellen op de.afgesproken tijd is er niet bij.

Gewoon mij verhuizing kunnen doorgeven op een bestaande verzekering

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Ditzo een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Ditzo

Heeft op 17 februari 2014 om 10:46 geantwoord

Goedemorgen heer,

Vanuit uw dossier zien wij dat er 1,5 week geleden gereageerd is op uw klacht.
Hierin is uitleg gegeven over de wijzigingen bij Ditzo.

Vriendelijke groet,
Ditzo

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 februari 2014 om 13:45 geantwoord

Er is niets opgelost er wordt alleen maar verteld dat ze het niet willen oplossen. tot mijn grote verbazing kan met wel bij de gegevens vandaag heb ik een nieuw polisblad ontvangen met daarop wijzigingen die wel degelijk invloed kunnen hebben op de hoogte van het premie niveau. DUS NIETS OPGELOST ALLEEN MAAR EEN ZWAK VERHAAL WAARIN ZELFS WORDT TOEGEGEVEN DAT EEN GROEP VERZEKERDEN WORDT BENADEELD.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ditzo beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door andre311