Klacht: Het is geen pies dat je koopt

op 12 mei 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Bed geleverd na 10 weken. Dat was al gezegd dus dat is prima. Nu zitten er geen etiketten op de bestelde onderdelen dus er valt nergens te zien of je krijgt wat je besteld had.

Nu denk ik haast zeker te weten dat ik niet de juiste materiaal topper heb ontvangen. Om dit zeker te weten dacht ik, ik bel eventjes. Fout gedacht want dat kost je een hele dag wachten om vervolgens iemand te spreken die zegt dan moet u een klacht indienen. Waarom? Ik heb gewoon een vraag en ik geloof niet dat dit zo moeilijk kan zijn.

Vervolgens gemaild met een foto. Late reactie en mailwisseling die nergens op uitdraait. Uiteindelijk zeggen ze zelfs dat ik maar een hoekje uit de topper moet knippen. Hallo?! En dan zit ik zeker met een kapot topmatras omdat ik het zelf heb gedaan. Mega onprofessioneel.

Ik wacht nog steeds af of ik het juiste topmatras heb. Lijkt me van niet want het ziet er niet uit zoals in de winkel. Weg geld.

Als ze dit topmatras komen ophalen en vervangen met het latex topmatras wat ik wel besteld heb.

Oh en als ze de klantenservice verbeteren en zorgen dat geleverde producten een etiket van bewijs bevatten zodat je kan zien wat je krijgt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door herpersj