Klacht: Het BKR en de overheid bemoeit zich met dingen die ze niets aangaan!

op 16 februari 2018 over BKR in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het BKR bemoeit zich met dingen die ze helemaal niets aangaan.
ik heb nu een telefoon abonnement waar ik 50 euro per maand voor betaal, en zonder problemen.
Maar als ik deze wil verlengen waarbij ik 41 euro per maand ga betalen dan mag dat ineens niet meer, ze bemoeien zich met mijn zaken en ze zijn zo wijs om een negatief advies af te geven.

En dan moet ik ook nog betalen om MIJN GEGEVENS in te zien die jullie denken te moeten bijhouden?
Ik EIS dat iedereen volledige inzage krijgt in de eigen gegevens die het BKR denkt te moeten verzamelen, op elk moment dat hij/zij dat wil!

Den Haag zal ook eens achter de oren moeten gaan krabben, ze kunnen hun eigen stront niet eens oplossen maar wel de burger lastigvallen met onzin regelgeving.

Ik kan wel een nieuwe wasmaschine/computer/ipad financieren via de Wehkamp maar mijn telefoon dat mag niet!
Kom nou!!!

Gewenste Oplossing:

Als het BKR zichzelf opheft en stopt met deze bemoeizucht en eindeloze onzinnige betutteling.
Ga eens wat nuttigs doen!!!!

Verwijder die onzin over mij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BKR over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rddekruif