Klacht: het bedrijf ziet af van een door hun gemaakte offerte

jaikwil op 16 december 2019 over Offerte.nl in de categorie Financieel Algemeen

Ik heb daklekkage Overijssel gebeld om een prijs opgave van mijn dak te komen doen ..
Nu zijn zij langs geweest en hebben we een overeenkomst(offertefactuur) getekend waar de werkzaam heden en het bedrag vernoemd zijn inc btw.

4 dagen later komen ze langs om 11.15 uur om de opdracht uit te voeren zonder dat ze me gebeld hebben . Het is teveel werk om nog in 1 dag te doen zeggen ze en hebben de juiste spullen niet bij zich .ze willen het kleine dakje doen maar dan wel gelijk betaald krijgen voor dat werk . ik wil liever betalen aan het eind van de klus voor alles in 1 keer zoals afgesproken .(ze vinden het bedrag waar het voor aangenomen is ook veel te laag )
Ze gaan weer weg !

Een uurtje later word ik terug gebeld dat ze de opdracht willen intrekken omdat het veel te laag is ingeschat door hun ( terwijl wel alles staat beschreven in de opdracht)
Ze willen het wel komen doen maar nu voor een veel hoger bedrag ?

Mijn vraag is dan ook :
Mag dat zomaar een getekende offerte weer ongeldig te verklaren als hij niet goed is berekend door hun en dus volgens hun te laag is uitgeschreven ?

beoordelen of dit mag en evt een tip waar ik terecht kan of het beste kan dan

vrg luc

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Offerte.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Offerte.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaikwil