Klacht: het afleveren van een loungeset op straat ipv in de voortuin

op 02 juni 2021 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Beste,
Op dinsdag 2 juni 2021, werd omstreeks 10.30 uur, onze nieuwe loungeset thuis bezorgd waar wij 40 euro voor betaald hebben. De bezorger vertelde dat hij alleen was en dat hij geen steekwagen bij zich had. Mijn vriendin, die alleen thuis was, is hoogzwanger en kon de bezorger niet helpen. De bezorger heeft de loungeset, die in een grote kartonnendoos zat, langs de straat gezet en niet in de voortuin. Dit kon hij niet doen, omdat het te zwaar was. De bezorger is vervolgens vertrokken. In eerste instantie heeft mijn vriendin de loungeset aan de straatkant laten staan, maar dat vond ze uiteindelijk niet verantwoord. Mijn vriendin heeft dus alleen de loungeset naar de voortuin gesleept, terwijl zij hoogzwanger is. Dit is werkelijk te bizar voor woorden!!!!!!!

Ik wil graag gecompenseerd worden, zo ga je niet met mensen om. Ik werd ook al door de klantenservice afgescheept, dat ik dit formulier maar moest gaan invullen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lars2020