Klacht: Herstelling duurt veels te lang

op 18 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Hallo

Ik heb een horloge gewonnen via vakantieveillingen mr na slecht paar keer gedragen te hebben was deze al stuk. Nu heb ik deze terug gestuurd naar de handelaar nl aeromeister. Het is nu inmiddels al langer als 1 maand voor een herstelling die nog geen 10 min duurt. Probleem is dat telkens wanneer ik hun mail hierover ik gewoon genegeerd word. In begin antwoorden ze wel maar nu krijg ik geen antwoord meer. Ik moest maar wachten tot wanneer deze hersteld werd. Tevens beloofde ze mij om mijn verzendkosten van de horloge terug te betalen. Deze was immers 20 euro en ik vind niet dat ik hiervoor moet opdraaien aangezien deze stuk was te wijten aan een slechte kwaliteit. Dit word ook telkens genegeerd. Zit nu wel bijna 2 maanden zonder mijn horloge heb er geen enkel plezier aan gehad. Ronduit schandalig hoe ze met klanten omgaan

Wanneer ze hun belofte nakomen en mijn verzendkosten tetug betalen en een datum geven wanneer ik mijn horloge terug heb

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 oktober 2016 om 16:04 geantwoord

Beste Meneer/mevrouw,

Helaas kunnen wij op dit moment slecht contact krijgen met de aanbieder. Het is daarom lastig te zeggen wanneer de reparatie klaar is.
Om deze reden kunnen wij u aanbieden om de veiling te annuleren, zodat u het volledige veilingbedrag retour krijgt. Mocht u op de reparatie willen wachten, kunnen we op dit moment helaas niet aangeven wanneer de reparatie klaar is.

We hebben inmiddels vernomen dat je akkoord gaat met onze oplossing.

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Youssiboy