Klacht: Herstel kabelbreuk duurt al twee weken en nog steeds geen oplossing in zicht

op 18 maart 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Terugkomend van vakantie op zaterdag 4 maart constateerdern wij dat de glasvezel eruit lag: geen tv, geen internet en geen telefoon. Dezelfde middag hebben we dit nog gemeld bij onze provider Telfort.
Dinsdag 7 maart is er daarvan een monteur langsgeweest die weliswaar een nieuw modem plaatste maar tevens constateerde dat de kabelstoring zich buiten de woning bevond.
Om een lang verhaal, van inmiddels twee weken, kort te maken: sinds de plaatsing van het nieuwe modem zijn we op verzoek van de Reggefibermonteurs 6 dagen thuisgebleven, zijn er 7 monteursbezoeken geweest, met in totaal 9 monteurs, en hebben straat en tuin op zeker 5 plaatsen soms meerder keren open gelegen, maar voor ons is er nog steeds niets veranderd: geen tv, geen internet en geen telefoon.
Inmiddels gaan we ons derde weekend in zonder dat er iets gebeurt en dat terwijl zo langzamerhand bij alle betrokkenen bekend is dat er gewoon een nieuw glasvezelkabeltje gelegd moet worden van het distributiepunt aan de overkant van de straat naar ons huis: circa 8 meter. Hoe moeilijk kan dat zijn!?

Dat we uiterlijk dinsdag weer over alle glasvezelfuncties kunnen beschikken, en dan zijn we nog heel erg coulant.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

1 week geleden - Goedemorgen meneer Renting, Hartelijk dank voor uw reactie op deze site. Wat vervelend om te lezen dat u zolang zonder diensten zit. Ik heb navraag voor u gedaan over de voortgang. Er dient een kabel naar uw woning gegraven te worden. De monteurs zijn op dit moment voor u aan het werk. Ze zorgen ervoor dat vandaag de aansluiting gerealiseerd wordt en dat de glasvezel werkend achtergelaten wordt. Met vriendelijke groeten, Marga Bouwhuis Afdeling Klachten

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 21 maart 2017 om 14:05 geantwoord

Geachte heer Renting,

Ik heb zojuist de melding binnengekregen dat de storing op uw adres verholpen is en u weer gebruik kunt maken van de glasvezel diensten.

Mijn collega Marianne heeft u geprobeerd te bellen, maar kon u niet bereiken.

Zij zal u rond 17.00 uur nogmaals bellen om te vragen of alles naar wens is.

Ik wil u bij deze nogmaals mijn welgemeende excuses aanbieden voor de gehele situatie.

Joanne Baan
Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Rijsoord
x