Klacht: Herroeping lidmaatschap

op 28 januari 2014 over Parship in de categorie Datingsites

Ik heb me eerst als een gratis lid aangemeld en nadat ik rond heb gekeken wou ik het eens uitproberen. In een opwelling heb ik me lid gemaakt wetende dat je 14 dagen bedenkingstijd krijgt. Ik heb toen het geld overgeschreven en mij gewoon terug ingelogd niet eens wetende dat ik al een premium lid was. Er stond geen bericht op mijn profiel waarin ze dit aan me meldden. Onwetend wou ik paar berichten die ik toegestuurd kreeg nog eens herlezen, omdat ik zwaar begon te twijfel of ik dit echt wilde. Na nog geen 10 minuten wist ik dat dit een grote fout was en wou ik me uitschrijven. In de tussentijd kreeg ik een mail in mijn postvak dat ik premium lid was geworden en wat ik kon doen om mijn lidmaatschap te herroepen.
Ik heb toen onmiddellijk een mail gestuurd om te melden dat ik mijn recht op herroeping van mijn lidmaatschap wou inwilligen.
Mensen van de klantendienst willen dit niet doen, omdat ik blijkbaar bij het openen van die paar berichten die daar al stonden hun foto’s had vrijgegeven (ZONDER te beseffen en ZONDER duidelijke kennismaking dat dit zogezegd niet mag, terwijl ik dit met gratis lidmaatschap ook kon, enkel zag ik die foto’s dan wazig).
Voor mijn part houden ze het geld die ik overgeschreven heb voor deze maand, omdat ik drie foto’s heb gezien (die ik ervoor ook kon openen en het me niets kostte..), maar ik wil de rest niet betalen voor iets wat ik absoluut niet wil gebruiken.
Sinds mijn bericht kennisgeving kon ik ook niet langer bij mijn instellingen op de website op mijn profiel, hoe vreemd is dit??

Dat men mijn eerste schijf voor deze maand houden en dat ze mijn profiel verwijderen en ik de volgende vijf maand geen lidgeld moet betalen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 03 februari 2014 om 16:29 geantwoord

De klant had een premium lidmaatschap bij ons besteld en daarna uitgebreid de diensten van PARSHIP benut. Daardoor was het herroepingsrecht vervallen. Het vervallen van het heeroepingsrecht wordt aangekondigd in de Algemene Voorwaarden, op de bestelpagina´s en in de e-mail met de bevestiging van de bestelling. Wij hadden haar profiel niet geblokkerd.. Haar profiel is gedurende de gehele tijd gewoon toegankelijk geweest en ze kon haar instellingen veranderen en wijzigen. Wij hebben meerdere keren via de klantenservice contact gehad en zijn op 3 febrauri tot een oplossing gekomen. De klacht is daarmee opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door VVicky