Klacht: Herroeping

op 10 augustus 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Gelukkig las ik hier op de ze site nog een reactie van iemand die in de herroepingsperiode zijn reeds betaalde lidmaatschapsgeld niet of voor 90 procent terug kreeg.
Als volgt het te betalen bedrag zou ongeveer 298 euro.
ik koos voor betaling in vier termijn, 75 euro ongeveer per keer.
Twee dagen later dacht , dit ga ik toch echt niet doen. Wat pertnerselectie?
Het is maar gewoon een draai aan het willekeurige wiel..
Ik besloot twee dagen later al alles stop te zetten, waarschijnlijk handelde ik vanuit een impuls en wat denk je?? Inderdaad 90 % laten vallen als waardecompensatie. Inderdaad moest je dat zelf aanklikken en accorderen maar anders kon je helemaal niet door in het menu.
Dat is als een pistool op je hoofd bijna.
IK heb hun per mail nog duidelijk proberen te maken dat wanneer ik vandaag een broek koop,en als ik er mee thuis kom deze toch niet beval hem terug kan brengen.
Stel de broek kostte 100 euro. Volgens de berekening van Parschip krijg ik 85 euro terug. Toch te zot voor woorden. Wat heb ik dan aan de herroepingsperiode?? Ze verbergen zich mooi achter de Europese richtlijnen.
Ik heb eerder zoiets bij Lexa meegemaakt en die betaalde alles keurig terug. Zo kan het ook. Witte boorden criminaliteit van de jonge gasten aan het hoofd van Parship, mooi pak, goede auto en snel rijk worden.
Ik zou graag met lotgenoten hier iets aan willen doen. Op Twitter, of dislike Facebook site.

Hoe komen we hier verder mee?

met vriendelijke groet

PK

Oplossen en 50-60 procent minimaal terug betalen.
Of handel als Lexa.
Betaal t terug.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 12 september 2016 om 12:55 geantwoord

Geachte PK,
Graag wil ik op uw klacht reageren.
De waardecompensatie wordt meerdere keren aangekondigd. Tijdens de bestelprocedure is de prijs van de waardecompensatie duidelijk vermeld.

De aankoop van goederen zoals een broek is iets compleet anders dan die bij een dienstverlening.
Wij kunnen niet afzien van de waardecompensatie.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Heeft op 13 september 2016 om 14:24 geantwoord

Parship reageert zowel op Klacht.nl als in naar mij persoonlijk per mail keurig.
Daar valt niets van te zeggen. En inderdaad moet je zelf voor akkoord \"klikken\"voor de waardecompensatie. Dus zo deed ik dat ook.
Maar wist ik hoe hoog hij zou zijn? En dat men na een paar dagen van een bedrag ergens rond 70 euro nog 10 euro terug zou krijgen tijdens de bedenktijd .
Je zit gewoon in een val.
Maar ik heb mijn conclusie getrokken. Geen Parship meer en ook andere aanbieders niet onder deze voorwaarden. Ik hoop dat iedereen zich kan voorstellen hoe misselijk makend het voor mij is , de dagelijkse commercials op radio en meer nog op tv. Dus watch it!

PK

Bericht van Parship

8 maanden geleden - Geachte meneer PK, Tijdens de bestelprocedure informeren wij onze leden over de prijs van de waardecompensatie en geven dit bijvoorbeeld aan in de volgende tekst: "Hiermee bevestigt u dat u nu gebruik wilt maken van PARSHIP. Tevens houdt dit in dat u bevestigt te willen dat PARSHIP voor afloop van de herroepingstermijn begint met het uitvoeren van de overeengekomen dienstverlening. U bent er van op de hoogte dat u in het geval van herroeping een waardecompensatie dient te voldoen. Hierbij is de waardecompensatie begrensd op maximaal EUR 64,50" Daarmee informeren wij onze leden over de waardecompensatie. Met vriendelijke groeten, Nico Teeuwen PARSHIP WebCare

Reactie van de melder van de klacht Feelingshit

8 maanden geleden - Ik laat het erbij. De klacht is " klaar" voor wat mij betreft. Te vermoeiend.Het woord coulance kent Parship niet. Maar goed. Case closed.

Alle klachten die gemeld zijn door Feelingshit