Klacht: Herrie en uitstoot

op 22 februari 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Mijn woonplaats heeft overlast van zowel de Polderbaan en Zwanenburgbaan en ja zowel de vertrekkende als inkomende vliegtuigen.
Van smorgens vroeg tot in de nacht komen deze herriebakken overvliegen bijna 20% te laag (-600 mtr) inkomend en volgas vertrekkende vliegtuigen.
Deze herrie is inmiddels dusdanig dat dit mijn gezondheid beïnvloed, hoge bloeddruk en hoofdpijn en door de ergenis van deze herrie slecht slapen.

Dan de smerige uitstoot van de straalmotoren van deze vliegtuigen, ze vergiftigen mijn lucht die ik in adem.
Tevens lijdt het klimaat hier onder en zorgt deze uitstoot ervoor dat de temperatuur stijgt en daarmee het zeeniveau stijgt en in de toekomst de duinen verdwijnen en mijn woonplaats verzuipt.

Dit moet stoppen en snel, Schiphol dient zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen i.p.v. van het financiële gewin! Het lijden en eerder overlijden van burgers dient te stoppen en snel!
Temperatuurstijging stoppen door oa minder te vliegen. Btw en accijns op kerosine en zsm de vliegtaks invoeren!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel WaZ