Klacht: Herinnering terwijl bezwaar in behandeling is genomen.

op 07 september 2018 over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland in de categorie Belastingdiensten

Mijn klacht… Bsr zou mijn bezwaar in behandeling nemen. Nu krijg ik ineens herinnering van van 497, 28. van GEMEENTE LEERDAM

Tellen jullie nu werkelijk waar de eenmalige uitkering mee van https:schadefonds.nlwijziging-wet-schadefonds-geweldsmisdrijven Dat kan en mag niet.

En gemeente Leerdam, stuur zulke brieven niet voor het weekend, wanneer jullie niet bereikbaar zij. Ik ben ten einde raad.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

Reactie van de melder van de klacht Waaromtoch

3 maanden geleden - Net een zeer vriendelijke vrouw van de bsr aan lijn gehad. dat ik contact met mijn gemeente op moet nemen, want er is nog een uitspraak over mijn kwijtschelding gedaan, daar moet GEMEENTE LEERDAM op wachten. Dus hopelijk komt deze herinnering te vervallen, helaas tot maandag wachten dat ik zekerheid heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Waaromtoch

2 maanden geleden - Opgelost en BSR was zeer vriendelijk. Kan gemeente Leerdam nog iets van leren.

Alle klachten die gemeld zijn door Waaromtoch