Klacht: herinnering met dreiging richitng incassobureau en niets besteld / ontvangen

op 10 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Een tijd geleden kreeg ik een faktuur per e-mail inzake bestelde maskertjes. Dit had ik niet besteld of ontvangen en toen heb ik daarop gereageerd (geen reactie otvangen). Tijdje later kreeg ik weer een e-mail met een 2e herinnering. Weer gereageerd niets besteld en ontvangen te hebben. Kreeg ik weer geen reactie. Nu kreeg ik gisteren een e-mail (laatste herinnering en anders zetten ze het door naar een incasso bureau). Ik alweer gereageerd krijg ik eindelijk antwoord! Ik moest maar aangifte gaan doen van identiteitsfraude want ik zou iets besteld hebben. Kreeg ik een bericht met een ip adres en mijn gegevens dat ik dit zou willen hebben maskertjes. Ik heb niets besteld en niets ontvangen!! Uiteindelijk heb ik gevraagd of ze aub deze case konden sluiten en anders kunnen opzoeken waar het pakketje is zodat ik het kan weigeren. Doen ze niet. Krijg zelfs nu bericht dat ze niet meer reageren op mijn berichten en dan ik alleen aangifte kan doen van identiteitsfraude en ze dan de zaak sluiten. Maar ik voel me door hun juist enorm opgelicht. Dit moet toch niet kunnen. Dit is toch totaal niet klantgericht of vriendelijk.

Als ze deze zaak sluiten en mij verder geen herinneringen meer per e-mail versturen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nmtpenders