Klacht: Herhaling van ontvoerd op primetime op zondag.

op 07 mei 2017 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Wordt er een herhaling op primetime uitgezonden, terwijl het programma ‘It takes 2’ zou worden uitgezonden. Waarom in godsnaam ????
Waarom een herhaling die net een paar dagen geleden is uitgezonden. Herhalingen horen sowieso niet op primetime meer terug te komen, die worden altijd op andere tijden uitgezonden.
Gelezen dat het programma meer dan een miljoen kijkers had vorige week en de op één na hoogste kijkcijferdichtheid. Dus nergens een excuus voor !!!
In iedere TV-gids (papieren- en digitale versie) staat gewoon ‘It takes 2’.
Nergens kan ik terugvinden wat de reden hiervan is. Ik vind dit heel slecht naar de klant toe !! Ik hoop dat jullie met een verklaring komen en dat volgende week zondag het programma ‘It takes 2’ gewoon weer doorgaat.

De oplossing is: zendt uit wat er in de TV-gidsen vermeldt staat en ga niet zonder iets te zeggen andere programma's uitzenden.
Vermeldt het in ieder geval in de digitale TV-gidsen. Is toch niet zo moeilijk ?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jpjmmayr