Klacht: herhaling van afgelopen zondag plus dat ik al mijn bestanden nu kwijt ben

op 07 februari 2018 over Microsoft in de categorie Software

Zondag heeft Microsoft mijn computer geupload; daarna was er en enorme vertraging van alle werkzaamheden die de computer moest uitvoeren. Ik heb dat kunnen verhelpen doordat gelukkig Microsoft een nieuwe tool met die uploading heeft geplatst (schijfopruiming); de computer deed het weer goed.
Maar gisteren kwam Microsoft weer met een melding dat ze opniwuw nieuwe uploads hadden. Ik heb toen op OK geduwd. Maar na afloop van die downloading was ik al mijn bestanden kwijt. Gewoon een complete ramp.

Ik wil geen meldingen meer van Microsoft dat ze de boel komen uploaden. In elk geval wil ik daar nee tegen kunnen zeggen.
Ik wil mijn bestanden weer terug die ik nu kwijt ben.
Ik wil dat de computer zijn normale snelheid van werken weer terug krijgt, en dat ik die tool 'schijfopruiming' behoud.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ccomputer