Klacht: Herhaaldelijke weigering om pakket te bezorgen

op 01 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag 13-07-17 bestelde ik wat bij Coolblue met VandaagNog levering, met € 9.95 verzendkosten. Dynalogic beloofde levering tussen 18 en 22u. De chauffeur vertrok om 18u43 uit het depot om vervolgens via Rotterdam en Bergen op Zoom helemaal naar Vlissingen te rijden voor een aantal adressen. Ik was de 12e in de rij. Om 21u30 was de chauffeur volgens de tracking nog steeds in Zeeland. Het was dus toen al duidelijk dat bezorging voor 22u niet meer zou lukken want ik woon in Breda. Om 22u45 werd adres 8 bezocht in Oudenbosch, een klein half uurtje van Breda. En vervolgens kwam er op de tracking doodleuk een bericht dat de opdracht niet meer uitgevoerd werd !!!
Met andere woorden, meneer de chauffeur (Sunil heet ie geloof ik) besloot maar om de rit af te breken en vier adressen niet meer aan te doen. De chauffeur ging dus gewoon maar spontaan in staking. Ik kreeg wel de mogelijkheid om een nieuwe afspraak in te plannen maar verder geen enkel berichtje, laat staan excuses.

Ik heb vervolgens op vrijdag 14-07 aangeboden om de bestelling alsnog tussen 8 en 10 te bezorgen maar dat werd ook geweigerd.

Ik ben dan maar op zaterdag 15-07 zelf mijn bestelling gaan ophalen bij Coolblue in Eindhoven…

Ik verwacht de gevraagde compensatie van onkosten en een grondig onderzoek naar wat er die dag fout ging.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:16 geantwoord

Geachte heer Heirbaut,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:18 geantwoord

De klacht is helemaal nog niet beantwoord !!! Er wordt alleen maar gezegd dat er niks gedaan wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Heirbaut