Klacht: Herhaaldelijke aanmaningen, geen reactie op e-mails of telefoongesprekken

op 15 april 2020 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Naar aanleiding van een eerste incasso die ik ontving voor een bedrijf dat inmiddels al 3 jaar niet bestaat, heb ik direct de volgende dag een e-mail gestuurd met verklaring hieromtrent. Hierop is niet gereageerd door Cannock. Ik heb vervolgens gebeld om te achterhalen of deze ontvangen was. Cannock kon niet bevestigen dat zij het hadden ontvangen en verzocht mij nogmaals een e-mail toe te sturen naar een ander e-mailadres. 2 weken later ontving ik desondanks een volgende aanmaning. Daar weer op per e-mail en telefonisch gereageerd, maar geen concrete reactie op gekregen. Gisteren ontving ik een laatste aanmaning met dreiging voor een gerechtelijke procedure.

Ondanks dat ik op iedere incasso en aanmaning heb gereageerd, zowel per e-mail als telefonisch, krijg ik op geen enkel vlak uitsluitsel en kunnen ze niets registreren. De medewerker heeft mij vandaag per telefoon aangegeven dat ze het ‘intern moeten overleggen’.

De maat is vol, het bedrijf is volstrekt incompetent en is net zo lang bezig mensen uit te buiten totdat ze niet meer kunnen. Er is geen enkele sprake van dossierbeheer en iedere medewerker lijkt slechter om te kunnen gaan hiermee dan de vorige.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorian Eventcare