Klacht: Herhaaldelijk uitvallen mobiel toestel Z520

op 29 september 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 Sinds een aantal maanden schakelt toestel ongeveer ieder uur spontaan uit, telkens moet ik hem opnieuw opstarten. Bijna meer werkzaam. Toestel is slechts 1,5 jaar oud. Serienummer: NVZ5GYS445M7DQQS

2 Bij voortduring verschijnen er pop-ups in beeld van apps die niet meer functioneren, met een bijbehorende melding dat de app is gestopt. Dit is bijna onwerkbaar.

3 systeemupdates mislukken

Gewenste Oplossing:

1 als het toestel niet meer uitvalt.

2 als ik geen pop-ups van niet functionerende apps meer in beeld krijg

3 als ik systeemupdates krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte P.Baken Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte

Een van onze medewerkers heeft u inmiddels telefonisch te woord gestaan.

Hij heeft met u de zaak doorgenomen en een ophaling met u geregeld.
Wij zullen met uw toestemming deze klacht op klacht.nl sluiten

Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door P.Baken