Klacht: herhaalde klacht

op 17 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte,

op 5-7 heb ik een melding gedaan 4e in de rij en kassa erbij (ik was 6e).
u gaf hierop aan dat de desbetreffende afd contact opnam.

na 14 dagen niet vernomen wederom bij u gemeld, weer het zelfde verhaal .
na 14 dagen weer niets vernomen ik weer contact met u klantenservice genomen. maar nu reageert zels deze niet meer.

vindt het erg jammer dat het zo moet, en dat u het laat afweten.

5 julie om 09,18 v0065 #006699 S006426 R004
bedrag 112,46 jumbo oranjeplein Weert

Gewenste Oplossing:

het zou op zijn minst netjes zijn als men u beleid hierop handhaafd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ericraemaekers