Klacht: Herberekening stookkosten

user-1364338 op 27 juli 2017 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 27 juli 2017 kreeg ik wederom tot mijn gerote schrik de herberekening van mijn stookkosten. Maar liefst weer een bedrag van 687,46 euro terugbetalen aan Ymere. De vorige rekening was 769,21 euro.
Per 1 januari 2016 is het gezamenlijke stoken wettelijk afgeschaft en Ymere en techem hanteren nog steeds het gezamenlijke stoken. Dit gaat een juridische staartje krijgen. Ben het nu wel zat!! Blijkbaar trekt Ymere geld van de hardwerkende mensen uit om de Syrische vluchtelingen die nu in de flat wonen te sponseren!

Gewenste Oplossing:

Als het eindelijk opgelost gaat worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ymere een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ymere

Heeft op 12 februari 2018 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Onze excuses dat wij niet op uw bericht hebben gereageerd. U heeft deze klacht in juli vorig jaar ingediend. Er kan veel gebeurd zijn in die tijd. Wilt u nog steeds een klacht indienen? Dan vraag ik u dat te doen op onze website. Dan pakken wij de klacht meteen op.

https:www.ymere.nlklachtenklachten-over-ymere.html

Met vriendelijke groeten,

Jotie
Medewerker Klantcontact Ymere

Alle klachten die gemeld zijn door