Klacht: heraansluiting voor COPD patient duurt te lang

op 15 juli 2012 over Enexis in de categorie Netbeheerder

omdat wij de rekening an enexis niet geheel hadden voldaan werden wij afgesloten.oke dat kan, maar nu het heraansluiten omdat ik COPD heb heb ik een email gestuurd om zo snel mogelijk weer te worden aangesloten i.v.m de aperatuur in de woning die voor mij zeer belangrijk is en nodig om te kunnen functioneren.hierop kreeg ik een bevestegings email dat er binnen 3dagen een antwoord zou komen.we hebben tot nu toe geen email gehad. omdat het zo lang duurde belde mijn man naar de klantenservice waarop werd geantwoord dat we na een paar dagen gebeld zouden worden.in deze gesprekken is nooit aangegeven wat we konden doen om zo spoedig mogelijk weer te worden aangesloten i.v.m gezondheid, deze ging namelijk berg afwaarts.na een paar dagen belde ik zelf maar terug, want een telefoontje van hun kant bleef uit.ik legde het probleem uit en de dame vond het allemaal heel vervelend ze ging informeren en adviseerde me na het weekend terug te bellen.waarop ik boos werd dat was nl niet de afspraak ik wilde geholpen worden en duidelijkheid. waarop ze antwoorde niets voor mij te kunnen doen.ik eiste te worden doorverbonden met iemeant die dat wel kon, en dat deed ze niet.ook liet ik haar het nr bellen dat ik van een collega van haar had gekregen maar dat nr kon ze niet bereiken.nou wij ook niet, na ongeveer 2 uur in de wacht te hebben gestaan hebben we het opgegeven.we vonden een dokters verklaring te lang duren maar dit was misschien toch sneller gegaan.inmiddels zijn we 9 dagen verder(volgens enexis 7 dagen maar iemant met COPD heeft het ook in het weekend benauwd hoor)en nog geen idee waneer ze komen aansluiten.

heraansluiting

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door denia40