Klacht: Heraansluiting

op 31 augustus 2018 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgesloten netjes betaald. Medewerker vroeg gisteren om om 8 uur vanochtend te bellen. Om te kijken of we weer in het landelijk register staan. Dan zou heraansluiting vandaag plaatsvinden. Nu worden we weer van het kastje naar de muur gestuurd. En gebeurt er niks. Zo zie je maar weer. Enexis maakt beloftes maar komt niets na.

Gewenste Oplossing:

Als enexis ook na komt met wat ze zeggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 17 september 2018 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

De heraansluiting heeft op dezelfde dag van de melding aan het eind van de ochtend plaatsgevonden. We hebben de melder daarna geprobeerd te bereiken via mail en telefonisch. Dit is helaas niet gelukt. We gaan er vanuit dat de klacht inmiddels is opgelost omdat we geen reactie hebben ontvangen. Als er toch nog een probleem is dan kan er contact met ons opgenomen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door R heldoorn