Klacht: Heraansleuting

Nayf mghames op 20 september 2021 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Ik probeer een week geleden om afspraak te maken om heraansleuting ,alhoewel ik alle openstande facturen heb betaald en geregeld met duurwaarde . Ik bel gewoon en ze elke keer mij zegen dat een monteur zal vandaag je belen om afspraak te maken , maar niemand belt mij .
Ik elke dag belen vanaf 15 dagen geleden voor niets .

Ik wil gewoon energy weer bij mij thuis hebben . Ik er echt recht voor ik heb alles betaald en heb ik andere nieuwe contract ondergetekend met andere energy bedrijf .dit contract is al 10 dagen geleden is gestaart

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemorgen Je hebt alle zaken energiezaken geregeld en je wacht op een telefoontje om een afspraak te maken voor de heraansluiting. Ik kan me voorstellen dat je graag weer aangesloten wilt worden en niet langer wilt wachten. Ik ben gelijk even op onderzoek gedaan en ik zie in ons systeem dat je vandaag uiterlijk voor 12 uur wordt gebeld om een afspraak in te plannen. Mijn excuses dat je hierop hebt moeten wachten. Hopelijk heb je snel weer stroom en ben je van deze stress af. Mirjam Webcare Enexis Netbeheer B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Nayf mghames