Klacht: misleiding door hellofresh

op 15 mei 2019 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

via de actie van bk bij blokker een code gekregen om een hellofresh box te bestellen omdat de code niet bleek te werken gebeld naar de klantenservice en een medewerker heeft geholpen de code werkend te krijgen en de bestelling af te ronden er werd door de medewerker gezegd dat ik alleen een proefbox kon bestellen met de code nergens tijdens het bestelproces kreeg ik te zien dat ik zelf de maaltijden zou kunnen kiezen ook de medewerker aan de telefoon zei hier niets over aangezien ik nog nooit zo’n box had besteld wist ik dus niet dat ik de keuze optie had en ging ik ervan uit dat ik dus vastzat aan de maaltijden in de proefbox omdat ik toch ontevreden was dit in een bericht bij een facebook bericht van hellofresh aangegeven en als ik een privebericht zou sturen zou ik geholpen worden niet dus het enige wat ik wijzer ben geworden uit de berichten heen en weer op facebook is dat ik wel de keuze mogelijkheid gehad zou moeten hebben

als er op de site duidelijk tijdens het bestelproces word aangegeven dat je de mogelijkheid hebt m ook voor de proefbox de maaltijden te kiezen en medewerkers die telefonisch helpen bij het bestellen hier ook op wijzen en een nieuwe gratis box met wel maaltijden naar keuze

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door j5976