Klacht: Helicopter defect, na terugsturen niet meer ontvangen

op 29 mei 2017 over Nitrotek in de categorie Electronica Merken

Mijn zoon Cedric Robaey heeft op 21 augustus een heli gekocht (bestelling 100001280) die niet naar behoren werkte. Veel over en weer gebeld maar alles wat we deden, het toestel functioneerde niet. Ze raadden ons aan om het toestel op te sturen. Het moest direct naar Engeland. Om het toestel terug te krijgen moesten we weer 10eur betalen nadat we al 15eur betaald hadden voor het vervoer naar Engeland! Daarna niets meer gehoord na verschillende pogingen. (bewijs mail hieronder) Ondertussen had ik contact opgenomen met de ombudsdients voor klachten via het internet maar aangezien de webshop eigenlijk van een Belg is en we oorspronkelijk aan die betaald hebben (Bjorn Gamijn), kunnen ze niets doen. Ondertussen zijn we onze laptop kwijtgespeeld waardoor ik ook alle gegevens verloren ben. (betaling kunnen we wel via de bank terughalen). Nu hebben we de laptop terug maar funcioneert niet meer, ik heb enkel nog kunnen een screenshot nemen van de bewuste mail. Ze is leesbaar, al zal je waarschijnlijk wel een bril bij de hand moeten nemen.

Heli terug of nog liever geld terug!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nitrotek

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nitrotek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RC web heli