Klacht: Helemaal nieuw

op 17 juni 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Mijn vriend heeft een nieuwe acer liquid Z6 gekregen voor zijn verjaardag, echt helemaal nieuw. Toen we de telefoon wouden instellen kwamen we erachter dat een gedeelte van het scherm niet werkt waardoor we bepaalde letters van het toetsenbord niet konden gebruiken om bijv. het wifi wachtwoord in te stellen. Het scherm is niet vettig en onze handen ook gewoon schoon, niet nat o.i.d. het scherm werkt gewoon echt niet voor een deel als je op de ‘B’ drukt pakt hij bijvoorbeeld wel de sparie of als je op de ‘i’ drukt de ‘k’.. Y,u,i,h,j,b en n doen het niet, maar het ligt denk ik wel aan het scherm en niet aan de instellingen van het toetsenbord, want als het toetsenbord niet gebruikt wordt reageert het scherm op de plek waar die letters stonden ook niet goed. Hij komt weg bij de kijkshop en er is een garantietermijn van 24 maandan en hij is vandaag 17-6-2017 gekocht alleen er staat op de bon ook een rode stempel met ‘mag niet geruild of geretourneerd worden’. Ik snap niet meer wat ik nou kan doen.

Als het gratis gemaakt kan worden (aangezien we hem kapot gekocht hebben terwijl hij helemaal nieuw is), geruild of geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte TerryWolters, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat het toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 21 juni 2017 om 13:13 geantwoord

Beste TerryWolters,

Naar aanleiding van uw klacht heeft een van onze medewerkers contact met u gezocht. Hieruit bleek dat de klacht al op een andere manier was opgelost. Wij hopen dat dit naar tevredenheid is verlopen. We zullen dan hierbij de klacht sluiten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u reageren op de email, of eventueel telefonisch: 0900 2020767 (80 cent per gesprek).

Met vriendelijke groet
Acer Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door TerryWolters