Klacht: Hele slechte service

op 14 mei 2020 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb op zaterdag 25 april via de webwinkel een medion robotstofzuiger gekocht.
1 week hoor je niets terwijl dat er bij de blokker op de site stond 2 werkdagen.
Ik heb gebeld na 30 min in de wacht te hebben gestaan, oh sorry mevr dat staat verkeerd, het is 5 dagen,maar wij kunnen dat niet veranderen..sorry.
Medion heeft op 4 mei een mail gestuurd naar de blokker dat het artikel niet voorradig is en dst ik mijn geld moet terug ontvangen van de blokker.
Vandaag is het 14 mei…geen geld…wel een antwoord via de app…Sorry mevr u retourbedrag word verwerkt,binnen 5 dagen heeft u uw aankoopbedrag terug,wij kunnen dit proces niet versnellen.

Er staat duidelijk dat je binnen 14 dagen je geld terug krijgt, dat klopt dus al niet! De leidinggevende heeft gebeld met medion, u robotstofzuiger komt eraan!

Ik ben nu nog steeds bezig om mijn geld terugte krijgen….SCHANDALIG!!!

Als ik mijn geld terug krijg,het liefst vandaag nog, ben zo aan het lijntje gehouden!
Ik bestel hier NOOIT meer wat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvester1979