Klacht: Hele slechte service

op 21 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket Media Markt ( inbouw koelkast)zou op 20 juni geleverd worden. SMS ontvangen dat de levering om 13.04 uur afgeleverd zou worden.
Hele dag thuis geweest maar er is dus echt niemand geweest ( warm weer chauffeur misschien vroeg naar het strand toe?) Om 13.10 sms ontvangen dat geadresseerde niet thuis was.
Dit is dus echt volledig gelogen.
Ik en mijn vrouw hebben geruime tijd in onze keuken gezeten waarop we direct uitzicht hebben op de voordeur. deurbel gecontroleerd werkt prima. Hond slaat normaal ook altijd aan als er iemand voor de deur staat. Ook geen briefje in de brievenbus dat men geweest is en niemand heeft aangetroffen.
Kortom, volledige oplichterij.
Ik heb order bij Media Markt geannuleerd en koop mijn producten nu nooit meer bij een leverancier welke gebruik maakt van Dynalogic.
Overigens had ik een afspraak met een monteur gemaakt welke de koelkast zou inbouwen en deze afspraak heb ik dus ook moeten annuleren.
Hartelijk dank voor de goede service Dynalogic en ik hoop dat jullie snel failliet zullen zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer men zich aan de afspraken houdt.
En als bewijs van echt arriveren op het adres op zijn minst een briefje in de brievenbus stopt, als bewijs dat men echt is geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht Robert Snoek

5 maanden geleden - Dynalogic neemt de klacht niet in behandeling. Dit zegt toch genoeg he?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Snoek,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:46 geantwoord

Welke oplossing dan?
Alleen een excuus is wel heel erg gemakkelijk vind u niet?

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Snoek