Klacht: hele hoge rekening, terwijl ik weken heb gewacht totdat Telfort me hielp, constant Telfort gebeld, waarmee? met mobiel, ik had niets anders

op 14 augustus 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben zeer slechtziend, laat ik dat eerst weten, al 5 weken heb ik zonder huistelefoon gezeten, 5 weken lang heb ik minstens 3x in de week gebeld gebeld naar telfort, en dat is duur als je 20 soms 30 minuten aan de lijn hangt, en je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, totdat er op maandag een klacht ging naar Telfort all inn, eindelijk was er een Heer die mij belde,om te vragen hoe of het allemaal zo gekomen was, deze heer heeft gezorgd dat dezelfde week op vrijdag een monteur kwam, maar ik heb al die weken met mobiel gebeld en kreeg een rekening van €96, dat is veel te veel voor mij met AOW, Ik kan er niets aan doen dat de installatie niet deugde, en dat er een heel nieuw kastje geplaatst moest worden, de monteur vond het schandalig dat ik zolang aan het lijntje ben gehouden ,ik ben 80 jaar, Ik heb een boze brief geschreven naar Telfort op vrijdag j.l. had minstens vanmorgen een telefoontje verwacht, zoals die heer van teltort all in heeft gedaan, ook telfort all in heb ik gemaidl, ik kan dit bedrag niet ophoesten, ik ben gewend 22,50 per maand mobiel en 56 euro per maand all inn, maar dan moet het wel werken, Ik hoop dat U doordringt bij Telfort en een regeling treft, Ik had al nieuwe dext telefoon gekocht, ook daar onkosten voor gemaakt, omdat ze het niet deden, dus een paar keer gigaset gebeld om te helpen en dat voor 1 euro per gesprek, het groeit me allemaal boven mijn hoofd, een ding is zeker, ik wil de kosten betalen die ik buiten mijn bundel heb gebruikt, maar geen Telfort dat is niet eerlijk alles onder een bedrijf aanprijzen en met stukken waar ik helemaal niets aan kon doen, zo,n rekening sturen, Mijn hoop is op U gevestigd,

Ik ben tevreden als Telfort , erkent dat er grote fout is gemaakt om mij 5 weken zonder huistelefoon te laten zitten en steeds maar zei de lijn is goed,hier niets aan de hand, bij Bol com 3 x een telefoon besteld, en omdat ze het niet deden terug gestuurd, heel vervelend allemaal, terwijl de installatie totaal niet deugde, kunt U informeren bij Gideon, de monteur van hun heeft de nieuwste installatie aangesloten en het is goed, eindelijk naar 5 weken.Ik denk 300 minuten, maar ik kan het niet goed zien op d papieren door blindheid, dit kan ik groot en klein zetten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marga van dijk