Klacht: hele dag gewacht, gewoon tot 23 uur, niet gekomen

op 02 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren een wasmachine via mijn moeder bij wehkamp besteld, die zou vandaag bezorgd worden. Dus vroeg opgestaan om alles te verplaatsen en te kijken hoe laat ze zouden komen, want dat kon al vanaf 7.30 uur. De bezorger zou bij ons tussen 13;15 en 15;15 uur de wasmachine bezorgen, en de oude meenemen. Via track en trace, zag ik dat hij om 13;30 uur al hier in de buurt was, dat was fijn. Je zit toch maar zo de hele tijd te wachten… Nou en toen was het 16 uur, en er stond nog steeds dat hij een paar straten hiervandaan was en onderweg was naar ons. Toen heb ik maar even Dynalogic gebeld, kost meteen 45 cent p.m. en natuurlijk wordt je pas na 8 minuten geholpen! Na mijn verhaal te hebben aangehoord, vertelde de dame van Dynalogic dat ze zag dat er een notitie bij stond, ja… \”de bezorger was om 13;45 uur in de Grotebeerstraat, op het pleintje in de straat, (sterrenplein) daar op nummer 7 was niemand thuis, dus briefje in de bus gegooid\” Maar dat is raar, want wij wonen dus niet op het sterrenplein 7 maar op de Grotebeerstraat 7! En waarom zijn wij dan ook niet gebeld??? \”dat had de bezorger geprobeerd, maar was niet gelukt\”.( Meteen even mezelf gebeld, niks mis met de telefoon) Tja, vroeg ik aan de mevrouw, wij zitten hier dus al een paar uur te wachten, dus wanneer komt hij nu dan? \”Dan moet u Wehkamp bellen en een nieuwe afspraak maken\” PARDON??? Ja, de bezorger is nu al lang weer weg. Omdat ik zo boos was, en van slag, heeft mijn man toen Wehkamp gebeld, en het verhaal uitgelegd, ook hier weer bijna 20 minuten aan de telefoon gehangen. De mevrouw van de klantenservice vond dit ook schandalig, en ging contact opnemen met Dynalogic. Dan moesten ze hem vandaag nog brengen, en daar zou Dynalogic ons meteen over terugbellen. Na een half uur toch maar weer zelf gebeld, en er werd ons verzekerd dat het echt geregeld ging worden vandaag! Na een uur belde Dynalogic dat ze een spoedkoerier naar ons hadden gestuurd, hij was om 18 uur vertrokken uit breda, dus ze kon niet precies zeggen hoe laat het ging worden. Nou dat was dan voor ons geen probleem, zolang hij maar vandaag bezorgd werd.
DUS NIET! Het is nu 22;30, en zitten nog steeds te wachten. Al weten we heus wel dat hij niet meer komt!!! Maar waarom dan geen telefoontje met uitleg, zodat we niet bij elke auto die langs rijdt, opspringen. Dus ja, ben flink boos u. Heb minstens 1.30 uur met wehkamp en dynalogic aan de telefoon gehangen, we hebben de hele dag zitten wachten, ook nog verteld dat een andere bezorgdag voor ons moeilijk is, omdat mijn man zijn moeder is overleden en we dus hele andere dingen te doen hebben. In plaats van een hele dag wachten op niks!
Ik hoop dat u nu wel met een hele goede verklaring, excuus, en weet ik veel wat allemaal nog komt. Want ik ben al jaren een goede en betrouwbare klant, maar vandaag voelde ik me echt zwaar in de maling genomen!!! En dat had ik nooit van jullie verwacht.
Oh en mijn huistelefoonnummer is nog steeds hetzelfde, en werkt wonderbaarlijk ook gewoon nog

als ik excuus krijg, vandaag nog mijn wasmachine geleverd krijg en toch wel een korting of tegemoetkoming van alle telefoonkosten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 juni 2016 om 09:09 geantwoord

Geachte mevrouw Van druten,

Ik vind het heel erg om te vernemen dat er zoveel is mis gelopen met betrekking tot uw order.

Allereerst onze excuses voor de gemaakte fout van de koerier. Uit controle van de gegevens is gebleken dat hij per abuis op het foutieve adres heeft gestaan. Deze koerier is hier inmiddels op aangesproken.

Ik zie ook in het systeem dat de spoedkoerier heeft aangegeven na 18:00 uur opnieuw naar u te zijn vertrokken. Ik vind het dan ook uiterst vervelend om te vernemen dat hij zich hier niet aan heeft gehouden. Ik heb uw klacht doorgezet naar zijn leidinggevende en deze zal in gesprek gaan met de koerier en verdere acties ondernemen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u de gehele avond voor niets heeft moeten wachten.

Vandaag zal uw pakket voor 14:00 uur bij u worden afgeleverd en wens u alvast veel plezier met uw nieuwe aankoop.

Jammer genoeg kunnen wij u geen compensatie bieden voor de gemaakte onkosten. Het spijt me dat ik u hierover niet beter kan berichten.

Ik wil u en uw familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door mamamartha