Klacht: HELAAS OOK KLACHTEN OVER PAKKETBEZORGING DOOR POSTNL

op 19 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds juni 2012 woon ik op mijn huidige adres. Helaas bestelt mijn man regelmatig goederen via internet, welke dan thuis bezorgd worden. Ik zeg helaas, omdat het nu drie keer is voorgekomen dat de bezorger van Postnl onterecht aangeeft dat ik niet thuis was. Ook is het in het afgelopen half jaar nog niet éénmaal gelukt een pakketje binnen het afgesproken tijdvak af te geven. Wanneer een tijdvak wordt aangegeven, moet ik standaard een half uur na het verstrijken van de tijd constateren dat er niets is afgeleverd en bellen waar mijn pakketje blijft. Deze week is het helemaal raak. Afgelopen dinsdag zouden er vier pakkejtes worden afgeleverd. Drie daarvan kwamen een half uur na het afgesproken tijdstip aan. Vandaag zou tussen 11.30-15.30u het vierde pakketje (van dezelfde leverancier als gisteren) worden afgeleverd. Om 16.00u verscheen het bericht dat het tijdvak niet was gehaald, maar dat levering alsnog vandaag zou plaatsvinden. Om 18.00u verscheen ineens de melding dat de levering is doorgeschoven naar donderdag. Verklaring van Postnl? Ik zou niet thuis zijn, terwijl ik op dat moment al zes-en-een-half uur op mijn pakkejte zat te wachten. Elke keer als het mis gaat dien ik een klacht in, hetzij telefonisch, hetzij via een klachtenformulier. Tot op heden heeft geen zichtbare verbetering plaatsgevonden. Integendeel. Graag zou ik hiervoor op zijn minst welgemeende excuses ontvangen en uiteraard alsnog mijn pakketje geleverd willen zien.
B. Bakker

Daarnaast compensatie voor de vele uren die ik voor niets heb gewacht. Plus een update over of en hoe de betreffende werknemer is aangesproken op zijn gedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door birgitha