Klacht: ‘Helaas bent u dan verkeerd geïnformeerd, sorry’

op 06 januari 2014 over Ditzo in de categorie Verzekering

9 December jongstleden moest er bij de tandarts het een en ander gebeuren. Die dag heb ik s ochtends DITZO gebeld om te vragen hoeveel ik vergoed krijg aan tandarts kosten buiten mijn eigen risico om…
Mij is toen verteld dat ik 500 euro vergoed kreeg.
Ik ben toen naar mijn tandarts gegaan en die heeft voor 498 aan mijn gebit gesleuteld.
Nou belde ik vandaag (30-12-2013) DITZO weer op om te vragen wat er voor mij veranderd in 2014.
Kreeg ik heel droog te horen ‘Uw tandarts vergoeding blijft 250 euro per jaar’.
U begrijpt mijn reactie…. ik was stomverbaasd en verontwaardigd.
De reactie die ik kreeg toen ik aangaf dat mij iets anders verteld is was ‘sorry ik vind het heel vervelend maar dan bent u verkeerd geïnformeerd’.
Vervolgend heb ik weer gebeld met de afdeling Claims, maar die gaven ook luchtig aan ‘dan is er waarschijnlijk verkeerd gekeken’.

Als ik dit had geweten had ik niet voor 498 euro aan mijn gebit laten doen!?….. dan had ik wel voor 250 euro laten doen, en in 2014 weer 250.
Ik ga er niet mee akkoord dat ik de dupe word van een incompetente callcenter medewerker die me even een rekening van 250 euro in de schoenen schuift door ‘niet goed te kijken’.
En aan een ‘ dan had u de polisvoorwaarden moeten lezen’ heb ik ook geen boodschap aan. Ik moet, wanneer ik DITZO bel, er vanuit kunnen gaan dan de informatie die ze mij geven klopt… niet meer dan normaal lijkt me…

Mijn postcode is 7582 ew, huisnummer 2.
Mijn polis staat onder de naam L.Vosslamber 05-06-1990

Wanneer de rekening van 498 door 2en wordt gesplitst. Een bedrag van 249 voor 2013, en een bedrag van 249 in 2014.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door l.vosslamber