Klacht: Heineken aanbieding service

IkenNanda op 27 april 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

26-2-’20 ben ik bij vestiging te Tiel op de Kranshof.

Bij het bier hangt een klein kaartje 2 halen 1 betalen op losse blikken, sixpack en multipack.
Ik neem 2 multipacks a 8 stuks.
Bij de kassa moet ik het volle pond betalen.

Aan de servicebalie wordt mij verteld dat de multipack niet in de folder staat. Na bellen met een andere medewerker wordt mijn verhaal gecheckt en dat klopte met het kaartje in de winkel maar alsnog geen korting…
Dus ik vraag om de waar te ruilen met 2 sixpacks.
Krijg ik als antwoord dat het te druk is en ik nogmaals zelf terug de winkel in moet om te ruilen, daar waar weer rijen staan voor een winkelwagen.

BIZAR SLECHTE SERVICE, terwijl ik er al jaren dagelijks mijn boodschappen haal en mij de fouten van uw werknemers niet worden toegekend.

Ik heb het er maar bij gelaten want ik had geen zin om er nog verder op in te gaan.

Als ik alsnog mijn geld- tegoedbon- bier krijg voor de aanbieding volgens uw winkel.

Het is maar een kleine 2x €7,- maar het gaat over het principe en nog niet te spreken over de servicebalie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IkenNanda