Klacht: Heet leed wat cannock Chase heet!

op 13 juli 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

28 junie beslag gelegd door jullie terwijl ik bewindvoering heb inmiddels is het 13 bijna 14 Julie. De bank heeft al 3 verklaringen gestuurd naar Cannock Chase. Maar ze blijven beweren dat ze niks binnen hebben gekregen. Fijn zit je dan met je kinderen in het buitenland….. dan word het maandag opgelost zo is het weer meer dan een week verder met iedereen die wat anders zeg zelfs bewindvoering kom er niet bij ze door heen!!! Ik wil naar huis…

Ik wil dat deze ellende snel opgelost wordt er gaat iets goed mis bij jullie. Ik wil naar huis.. de brief naar de kamer van gerechtsdeurwaarder ga ook op de post zodra ik thuis ben heb bewijzen alles zelfs vanuit de gemeente dat ik onder bewind staat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

Reactie van de melder van de klacht FamilieBoos19833

6 maanden geleden - Nog steeds niks!!!!!!!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 15 juli 2016 om 10:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw bovenstaande reactie is echter dossier inhoudelijk. Wij verzoeken u dossier inhoudelijke vragen te stellen aan ons contactcenter, telefonisch bereikbaar via 088 11 68 222 of per e mail te bereiken via het e mail adres teambelasting@ccc.nl.

Reactie van de melder van de klacht FamilieBoos19833

6 maanden geleden - Er is nog helemaal niks opgelost