Klacht: heer

op 09 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 29 april jl Philips tv (32PFL4606) gekocht.
Heb zelf een KPN pakket (interactieve tv)
De tv ontvanger( nu al de derde gekregen)van KPN valt steeds uit of springt vanzelf op radio of springt op een andere zender en weet ik wat nog niet allemaal.
KPN geeft aan dat dit probleem zit in het (nog) niet matchen van de software tussen KPN en Philips.
KPN een uitgebreide mail hierover gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.
Volgens KPN zit het dus duidelijk in de combinatie KPN ontvanger met een Philips tv.
Voor alle duidelijkheid: Voorheen had ik een JVC tv en op de slaapkamer staat een proline tv. Deze werkten en werken icm dezelfde ontvanger uitstekend.
Bij de nieuwe Philips tv alleen maar problemen.
Tot nu toe krijgt KPN het niet opgelost.
Vandaar dat ik mijn vraag ook bij jullie ook neerleg.
Wat is waar van deze problemen en hoe kunnen we dit zo spoedig mogelijk oplossen??

J.J.A.M. Vranken
Grasgraefken 34
6171SE Stein
0681255529.

Een antwoord hoe het op te lossen is en ook daadwerkelijk oplossen.
Betaal toch iedere maand 53,50 euro.
Dus mag ik ook relax tv kijken, toch??

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 03 augustus 2012 om 10:05 geantwoord

Philips is in overleg met de klant tot een passende oplossing gekomen. De klant heeft een email ontvanger met diverse troubleshoots om aan te tonen dat de fout in de KPN ontvanger ligt. Door overleg met KPN kan dit probleem worden opgelost.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door philipstv2012