Klacht: Heel slechte service!

op 11 augustus 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Met vlucht AB8942 Dusseldorf/Barcelona, hadden we vertraging. Heb ik begrip voor. Met de terugvlucht ook, na 3x vertrektijd wijziging, van 17:55 naar 19.47 zaten we in het vliegtuig naar Dusseldorf. Dat dachten wij. Na een tijdje krijgen wij te horen dat het vliegtuig niet door kon vliegen naar Dusseldorf omdat het veel te laat was om daar te landen, en dat wij daarom in Köln Worden afgezet. Bij aankomst zouden er bussen klaarstaan om ons naar Dusseldorf te brengen waar we geparkeerd stonden. Wij met andere passagiers konden nergens bussen zien. Na heen en weer geloop hebben wij begrepen dat wij een taxi moesten nemen naar Dusseldorf op eingen kosten en in Dusseldorf aan de balie ons geld claimen. Taxi kosten €115. Maar bij een lege balie wordt dit wel moeilijk om te doen. Na een tijdje komt er een medewerkster aanlopen en het eerste wat zij zegt is “maar wij zijn wel gesloten meneer” waarna zij een afgescheurd stukje papier in ons hand drukt. Het enige wat zij niet heeft gezegd was: zoek het maar uit maar laat Mij met rust. Wat een service! Hierna zijn wij maar op zoek gegaan naar vervoer om bij onze auto te komen. Ondertussen was het al over tienen en wij en andere passagiers hadden ook kinderen bij zich. We proberen nu al 3 dagen AB te bereiken aan de hand van de gegevens die wij van de medewerkster hebben ontvangen maar geen gehoor. Mailtjes gestuurd, niet eens het fatsoen om deze te beantwoorden. Dit was mijn eerste keer met AB maar zeker de laatste!!!

Wanneer ik mijn taxigeld terugkrijg!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht kachipin1958

2 maanden geleden - Ik heb een klachtenformulier ingevuld en doorgestuurd naar Air Berlin, nog steeds geen reactie. Volgende week als dit niet opgelost is ga stappen ondernemen

Alle klachten die gemeld zijn door kachipin1958