Klacht: Heel erg slecht behandeld

op 19 september 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Ik had als verassing voor mijn vriend een Suite gehuurd bij Van der Valk (De gouden Leeuw) in Voorschoten. Het was een verassing voor zijn verjaardag zijn Diploma en een Bijzonder privé moment.
Ik heb 2 x gebeld met de receptie en daar werd aan het eind gezegd, wat erg netjes leek: ”Dus mevrouw, we hebben voor u een LUXE SUITE van 11 tot en met 13 September inclusief ontbijt!”” En ik gaf bevestiging dat dit klopte.

Eenmaal aangekomen in Voorschoten waarvoor wij 2 uur moesten reizen..
Ik kwam bij de balie een nette meid die mij hielp en we maakten samen alles akkoord! Ik betaalde en kreeg mijn pas voor de kamer.
Eenmaal bij de kamer kom ik binnen in een klein hokje wat totaal niet leek op wat ik had geboekt. Ik ben weer naar de balie gegaan. “Mevrouw, ik denk dat er iets mis gaat, ik had namelijk deze kamer geboekt en de kamer die u mij gegeven heeft is totaal niet wat ik op de foto’s zie.”
De vrouw keek voor mij in het systeem, ”mevrouw, de kamer is geboekt”
Ik: ”Ja dat klopt ik heb hem geboekt”
De vrouw achter de balie: ”Hij staat op een andere naam”
Ik: ”Dat is erg vreemd want ik heb twee keer met uw hotel gebeld en aan het eind van het gesprek bevestigen ze mijn boeking op een nette manier” (Zie boven aan in dit bericht)
De vrouw haalde de manager er bij. De manager kwam aanlopen en zei heel lomp en onbeschoft tegen me ”kan ik je helpen”?
Ik heb netjes mijn verhaal gedaan en uitgelegd dat het ergens fout gaat.. Ik 2 uur die kant op ben komen rijden”
De man luisterde amper en zei kijk maar naar een ander van der valk in de buurt.
Zo doende.. De vrouw hielp me verder en heeft het hotel in de buurt gebeld of er een vergelijkbare suite beschikbaar was.
Er was er een alleen deze was zo’n 135 euro duurder..
Ik vond dit persoonlijk niet nodig omdat ik natuurlijk gewoon een suite had geboekt en alles netjes akkoord kreeg, ik laat mij niet zomaar verplaatsen waar ik dan ook nog 135 euro bij mag leggen.
Dit legde ik netjes uit aan de vrouw achter de balie.
Vervolgens vroeg de vrouw wat kan ik nog voor u doen Ik zei:’ ”Ík zou minstens mijn geld terug ontvangen” hier werd moeilijk over gedaan, de manager moest er toch eerst bij komen. (wat ik erg vreemd vond: want mij weg sturen en wel laten betalen noem ik geen service) De manager kwam er weer erg onbeschoft aan lopen en zei alleen ”Geld terug?”
Ik vond het totaal niet netjes hoe hij mij als klant behandelde waar op ik antwoorde: ”Nou dat is denk ik wel het minste wat u kunt doen toch?”
De manager snauwde de Kassa open trok het geld er lomp uit en zei heel bijdehand ” Nou dat is 100 dat is 200 ….enz…. en smeet het klein geld op de balie.

Eenmaal buiten even netjes bekeken wat de opties waren of om weer 2uur lang naar huis te rijden wat eigenlijk niet had gehoeven als Van der Valk de gouden leeuw in Voorschoten deze fout niet had gemaakt.

Netjes nog 1x naar binnen gelopen om een andere optie te zoeken, eventueel toch de aangeboden suite in Leiden te krijgen maar dan de kosten die wij bij moesten leggen als tegoed bon te krijgen..

Netjes uitgelegd en overlegd met de vrouw achter de balie, de vrouw vond het meer dan een normaal voorstel en zou het graag zo doen, ze moest het wel even overleggen met de manager.. ”Prima”

De manager kwam aan lopen en snauwde heel lomp, ”hier hebben we het al over gehad, ga er niet aan beginnen”’

-Dus wij konden weer 2 uur lang naar huis rijden. (totaal 4 uur gereden voor dit hotel voor NIKS)
– Werk er voor vrijgevraagd
– belangrijke afspraken van mijn vriend afgezegd

Wauw wat een slechte service, zo ben ik nog nooit behandeld, ik ben diep maar dan ook diep teleurgesteld!

minstens

een verblijf gratis op die Luxe Suite

of een

Waardebon voor VAN DER VALK

en het aller aller minst
De brandstof vergoeding terug!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RMachtereekte