Klacht: Heeft klachten inzenden eigenlijk nog wel zin ?

op 26 juli 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste week heb ik afgelopen vrijdag weer geen bank-afschrift ontvangen.
Ik schrijf, ik bel, en de vorige klacht via klacht.nl geplaatst en nu nog steeds is het niet goed geregeld..
Het is gewoon willekeur wanneer de bezorger vind dat ie je post moet brengen.
Klantenservice noemt men dat.

Gewenste Oplossing:

Onderstaand stukje hoeft U mij niet meer te sturen dat ken ik onderhand uit het hoofd.
Quote:
Direct naar het lezen van uw bericht hebben we melding uitgezet naar de betreffende betrokkenen. Zij gaan uitzoeken hoe dit kan tevens wordt dit besproken met de bezorger. Dit alles met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Mocht er in de toekomst nog iets voor doen, waar wij uiteraard niet vanuit gaan zou u dan zo vriendelijk willen zijn dit rechtstreeks te melden via klantenservice@sandd.nl.

Nou laat maar zien wat ik kan verwachten.
Ik ga wel een officiële klacht indienen bij ING.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 26 juli 2016 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door slechte post.